I skolan idag har vi iprencip inte gjort någonting speciellt, vi har typ övat tills biologi nationellaprovet vi har nästa vecka och övat på vår musikal! Det har varit riktigt kul med andra ord, jag kom nyss hen från Elvira, för efter att skolan slutat så åkte, jag, Moa, Nicha, Johanna, Elvira, Daniel, James och Eric iväg på sibylla och åt mjukglass. Sedan så åkte vi hem till Elvira och tittade på en film, men nu skulle Elvira bort och jag skulle ändå hem och hjälpa mamma prismärka saker för att hon ska vara med på loppis på lördag, ikväll ska jag kanske sova hos Moa, it's good! I helgen så ska jag upp till min farmor en dag och antagligen sova hos Moa då också:) Imorgon så är det live DJ på skolan, men jag har inte bestämmt mig om jag ska gå eller inte
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej