Denna helg har varit helt awesome, allt har varit precis som förväntat, förutom ett fåtal akter som inträffade dom bara gjorde dagarna mycket bättre. f r e d a g, i fredags så hoppade jag och Rasmus på tåget till Gävle klockan 16:10, sedan så anlände vi i Gävle runt 18:00, när vi kom fram så gick vi hem till Emelie och lyssnade på musik och började laga mat, det var pulled pork som stod på menyn. maten guck ganska snabbt att göra och det var sjukt sjukt gott!! Sen så klädde vi på oss och gick ner till Ica där vi handlade lite snacks till kvällen, sen så gick vi iväg och disco bowlade, på disco bowlingen så var det jag och Emelie som delade 1a platsen på 190p och rasmus kom 3a på cirus 170p, men resultattavlan spelade ingen roll, vi hade jätte kul ändå! Sen så gick vi hem till Emelie igen och spelade kort och såg på film, sen så var klockan runt 01:30 och då tyckte vi det var dags att sova.
l ö r d a g, pp lördagen så var vi i Gävle centrum! vi var ute och kollade på olika partier som stod och gjorde reklam för deras parti, vi åkte pennyboard på stan och fikade på Waynes, sedan så gick vi hem till Emelie igen eller innan så var vi på Mvc Donalds och köpte med lite cheesburgare hem. sen klockan 16:15 var det dags för mig och rasmus att åka hem, vi kom hem runt 18:00 och då åt vi middag, sallad fick det bli. sen runt 19:00 så cyklade jag iväg till Nicha, Henke och Moa, vi väntade på att Elvirs skulle sluta jobba sen så gick vi hem till Elvira och lyssnade på musik, spelade kort, dansa, sov och lekte (typ), sen runt 21:00 så cyklade jag hem och kollade på gossip girl sen så sov jag. Idag s ö n d a g, så har jag varit hemma och städar, eller jag och några kompisar var iväg och åkte långboard ett tag på förmiddagen, sen så åkte jag och Moa hem till mig, där spelade vi kort med Rasmus och Viktor. Sen nu klockan 19:00 var jag på bio men mina tre hjärtan, bion hette non-stop, den är verkligen jätte bra, rekommenderar absolut den filmen! efter bion så cyklade jag hem och nu ligger jag i sånger och kolla. På masters, heja heja! Det som suger är att masters slutar klockan 01:00 om inte senare och jag börjar 08:00 imorgon, men kämpa wilma kämpa. 

Kommentera

Publiceras ej